Alla inlägg under december 2015

Av Maria - 25 december 2015 21:22

ja då kör vi igång!

Ny blogg som helt kommer handla om mitt kommande halvår!

För igår var en omtumlande dag som den alltid är självaste julafton. Nära och kära hade samlats några fattades oss, men vi var ändå 25st tappra som firade kvällen lång. Många klappar och glada barn, så de egna klapparna var inte lika viktiga. Så när väl tid fanns satt jag mig ner för att öppna. Många fina saker!! Sen kom lappen, den inslagna lappen..

så här löd den:


God Jul!

Fre den 3/6-16 åker vi på en weekend till Sthlm

tillsammans. På fredagen går jag gärna ut och äter

en god middag med dig för att avsluta kvällen på Rival 

och föreställningen: En man som heter Ove.

Sedan går vi "hem" till hotellet och laddar om batterierna

inför lördagen. Då står nämligen både du och jag på startlinjen

till Sthlm maraton ! :)

Vi avslutar lördagen efter dina önskemål!

Söndag åker vi tillbaka till Gbg.

Älskar Dig! Puss Puss


Skulle jag skratta eller gråta? Va in i hela!!

Helt jäkla otränad, börjat med sämsta lasten i världen igen!

Hur löser jag detta, var allt som ekade i huvudet! Nu har jag sovit på saken och ångest nivån... Men jag är ju en envis jävel! Så imorse mailade jag min vårdcentral om önskan till hjälp att genomföra mitt rökstopp! Det måste ju vara steg ett? Jag tvivlaR samtidigt på att det kommer gå... I maj spriger jag gbg varvet halv maran ett bra test om det ens känns möjligt att dubbla distansen 2v senare?!?


startar denna blogg som ventil och för att håla motivationsnivån uppe! Tänker att det kommer bli kämpigt, slitsamt, belönande, asjobbigt, roligt med mera!!!! Så det kommer förekomma svordomar, skryt, beklaganden, ursäkter att sluta, väldigt många ful bilder och allt ni kan tänka er under resans gång! Frågan är väl om det går det att genomföra?? Jag ska fan försöka iallafall!!! Pöss

// Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards